God Natt!

Lägenheten är så tom..

 

I natt är sista natten vi sover här i lägenheten. I morgon flyttar vi över resten av sakerna och flyttar in på riktigt.

 

Känns så tomt och ödsligt här. Ligger på golvet på madrass i vardagsrummet.. Soffa, TV, tavlor, hyllor allt är borta.

 

Katterna flänger omkring på de öppna ytorna och leker, fattar inte att Rasmus kan sova så som de för liv mina lurvbollar. Men han brukar sova sig igenom det mesta. Är riktigt avundsjuk på hans förmåga att bara kunna sova när han lägger huvudet på kudden.. Jag ligger här och vrider, vänder och tänker i timmar..

 

 

 

Nemo hjälpte mig packa köksskåpen härom dagen =)

 

 

Ska väl snart försöka sova om det går. Nervös för allt och inget alls.. Pengar, huset, katterna.. You name it. Men det ska väl vara så när man flyttar och saker förändras.

 

Jag vill ju absolut inte bo kvar här i allafall. Vill ha min stora härliga trädgård och det helt underbara huset. Så allt annat runt måste bara funka =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LadyNight

Vilken härlig trädgård det ser ut att vara! En riktig dröm. Åh, vilka möjligheter liksom. Egenodlade grönsaker och bär t.ex :)

2011-08-17 @ 00:34:36
URL: http://pysselstund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0