Känner mig helt slut..

Känns som någon dragit ur el-sladden och jag går på sista energin innan lock down. Är så förbannat trött. Somnade i rättskunskaps boken, somnade i badkaret, höll på att somna i disken och ja, allt går i slow motion och har inget större minne av vad jag gjort sen Rasmus gick hemifrån (kl. 14.00) till nu.. Sengångare ala Emma.. Läskigt, faktiskt. Usch vad trött jag är!!

 

Ska sätta mig framför TV:n nu en stund och prata med de lurviga pojkarna. De undrar också vad fasen ”mamma” sysslar med idag. Sen bör jag se till att fixa sista disken, kom inte igenom hela. Herre gud, känner mig som hundra femtio år eller nåt. =/ Hade velat kunna göra som på sims.. Trycka ner ctrl, shift, C och skriva in fusket för energi =) Det hade varit nice.

 

Vill att klockan ska gå fort.. Så Rasmus kommer hem igen om jag nu kan hålla mig vaken tills dess. Vill bara krypa i hop till en boll och kravla mig in i hans famn och sova mot hans bröst. Bästa platsen! samtidigt som han drar fingrarna genom mitt hår. Underbart, det är allt som behövs för att må lite bättre när man känner sig nere..

 

Minns en av de första nätterna jag skulle sova över uppe hos hans föräldrar. Jag var jätte ledsen den natten och hade massa oro i kroppen. Trodde han skulle få panik på mig och inte veta alls hur han skulle hantera det men han bara lät mig sitta där i hans famn, gråtandes medan han drog fingrarna genom mitt hår samtidigt som vi tittade på en tråkig film tills jag somnade. Så just det, att få hans armar runt mig, en kram och sedan bara få sitta där medan han leker med mitt hår. Det är absolut säkerhet. Jag kan med ärlighet säga att det är den säkraste platsen på jorden! All oro är som bortblåst just då.

 

Gud vad jag tycker om den pojken!

 


Kommentarer
Postat av: KursivaLi

Han är lite romantisk ibland ändå. :') Låter så härligt!

Hoppas energin kommer tillbaka snart. Det är jobbigt med sparlåga!

2011-02-15 @ 22:07:06
URL: http://kursivali.blogg.se/
Postat av: Heidi

Han är kanon

2011-02-17 @ 14:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0