Pyssla en söndag kan vara en bra sysselsättning...

 

Tänkte försöka mig på att klistra och klippa lite i dag, göra ett första försök på att göra egna inbjudnings kort med scrapbooking sakerna jag fick i julklapp. Tänkte att det kunde ju vara kul att skicka lite mer personliga inbjudningskort. MEN.. Melvin hade också tänkt sig att hjälpa till.

Jag plockade av på bordet och tog fram sax, pennor och annat smått och gott som jag kunde tänkas behöva. Kreativiteten bubblade. =)

 

Så började jag fundera på hur jag skulle göra.. Då kommer en vit katt och ska hjälpa till. Först är han inte alls i vägen utan lägger sig snällt på bordet och tittar på när jag klipper. Men det varar inte länge. Snart har jag en katt mitt i alltihopa. Jag knuffar ner honom och fortsätter..

Nepp, sånt funkar inte ;) Han är snabbt uppe igen och ska hjälpa till.

 

Tillslut ger jag upp då katten har massa pappers remsor fastlimmade på rumpan.. suck Det är bara att inse att jag tydligen inte ska pyssla. Får stänga in mig i garderoben eller något för att få vara i fred.

 

Så om inbjudningarna kommer i posten och är lurviga.. Ja, då är det Melvins förtjänst. Eller så kanske jag ska göra det lätt för mig och bara klistra fast inbjudan på katten och skicka iväg honom ;)

 

 

Men han är väldigt duktig på att hjälpa till! =) Söta Melvin, i allafall enligt honom själv!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0