Sista blodprovet lämnat..

Tror att det var för att Rasmus var med idag som det gick så bra ! Tog max 1 minut, kändes knappt och nu är alla proven lämnade. (idiotiskt att lägga ner så mycket oro och panik över något som tog 1 minut)

 

Skönt att det är klart nu men läskigt på samma gång. Nu snart bör vi få svar och det skrämmer mig lite. Behöver ju inte vara något större fel men det kan ju också vara det.

 

Bara för att trotsa min nål skräck funderar jag på att bli blodgivare.. Lätt att skriva då jag sitter här flera mil bort och säker från allt vad blod och nålar heter.. ha ha.. Men vi kan ju ha det som en plan i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej

Kom ihåg att där finns månge sätt att få barn på, så ifall att blodproverna är negative är det inte omöligt för er att få barn

Stort kram till båda

2011-02-15 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0