Solsken eller plugg?

Solen skiner utanför fönstret.. Längtar ut, men tror nog jag kommer blåsa bort om jag försöker + att jag har annat som måste göras innan en promenad står på schemat. I morgon har jag prov i företagsekonomi.. Massa jobbiga uträkningar och förkortningar som jag ska försöka banka in i huvudet. Är ganska trött på kurserna jag läser just nu.. Känns som skolan ligger långt ner på ”vill göra listan”, men det kanske ordnar upp sig tillslut. Händer så mycket runt mig just nu så skolan är lite ur fokus..

 

Ställde mig på vågen idag, syster och jag pratade vikt i går och ja, hon skulle ta tag i sin vikt nu och gå ner 10kg på 8 månader. Heja HEJA!! Så jag tänkte att jag skulle hänga på lite. Inte banta, men röra på mig mer, äta mer nyttiga saker istället för att unna mig choklad och godis. Så i går chockade jag kroppen med 35 minuter på Orbitreken, det var allt jag orkade =) Men bättre en inget alls eller hur?

 

Nehää om man ska sluta skriva nonsens och gå tillbaka till böckerna. Yey, företagsekonomi..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0