Solsken, strumpor och sura miner.

Vaknade ganska sent i dag (11.15) och det första som slog mig var att "fan, jag har inte gjort närvaroprovet i webbdesign kursen" så jag kom ur sängen, letade fram mina böcker och la mig i badkaret för att friska upp minnet lite genom att snabb läsa lite kapitel. Tog det lugnt.. Skönt att börja dagen så, lugnt och stilla. Närvaroproven på NTI skolan har inget med betygen att göra, det är bara så de ser att man är med fortfarande.. Så jag ansträngde mig väl inte så jätte mycket.

 

 

Sen satte jag mig ner vid datorn, knappade in hemsidan och skulle göra närvaroprovet.. Då ser jag att jag missat att jag skulle ha ett teoriprov i fredags.. Heja mig.. =( Var helt säker på att det inte var förens nästa vecka men men, det skulle väl gå ändå tänkte jag och startar provet. Kryssar i massa svar och så händer det som inte får hända. Firefox låser sig och stänger ner alla sidorna.. Förbannad försöker jag få upp internet igen då jag bara har en timme på mig att få färdigt provet och skicka in det till läraren. MEN, nej.. När sidan väl kommer igång så får jag inte öppna provsidan igen.

 

Så nu är jag sur..

Och jag tänker vara det en stund till!

 

Sen när jag tjurat färdigt tänker jag ge mig ut i solskenet. Hela 5 plus grader här i dag och solen skiner. Dock nästa problem, alla mina kläder är i tvätten..

 

Dagens outfit består av blå mjukis byxor, en alldeles för stor svart T-shirt och det enda fina: de stickade raggisarna mamma gjort åt mig. Så om jag vågar mig ut är en annan femma..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0