Fredag..

I dag har jag fikat med mamma en stund, städat lägenheten, tvättat lite kläder och bäddat rent i sängen. Jätte skönt med ren och fräsch lägenhet i två sekunder =) Blir lika fort precis lika hårigt och kattsandigt igen när man har fyra monster som bor med en. Men jag skulle då inte klara mig utan mina lurviga pojkar. Så får leva med katthår i maten, katthår i soffan, katthår i sängen, katthår på kläderna, katthår, katthår, katthår.. och ja, katthår.

 

I morgon hade jag tänkt att åka en runda och kolla på statsmissionen i stan då vi bara har en ända köksstol kvar, men eftersom Rasmus har feber så blir det att stanna hemma och ta det lugnt i stället. Sen om det fortsätter snöa så som det gör nu kommer vi inte så långt i morgon ändå.

 

Man ser inte så mycket ut genom köksfönstret.. Snö, snö och lite mer snö.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Tack, för att du tog dig tid. :) Vi får väl se om jag ka ha så tur. Jag tror ju på sånt där så då kanske jag kan hjälpa till med tankens kraft lite:)

Hoppas du haft en mysig fredag!

2011-02-11 @ 22:51:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0