Bröllopet

Klockan halv 2 satt jag och koncentrerade mig på att andas i Elisabeths soffa.. Rasmus nötte en fin ring i golvet där han gick runt, runt och suckade.. Nervösa? Ehmm.. Stort yes på den frågan! Bröllopet började vid 14.00 och vi ville inte att gästerna skulle se oss innan vi tågade in så vi gömde oss i älskade Elisabeths vardagsrum.

 

Jag tror att jag sa flera, flera gånger att nej, nu går jag hem.. ;) Att det ska vara så nervöst! Men att vara den som står i centrum är inte det vi är vana vid så ja, det var riktigt läskigt.

 

Men det gick bra.. Mina tärnor läste och sjöng. Jag blev så rörd av min älskade systers låtval (som jag inte hade en aning om innan) så jag började gråta och det förstörde lite för henne.. Men även om hon grät var det helt underbart och den låten kommer betyda så otroligt mycket mer för mig nu!

 

 

 

 

 

Vi bjöd på buffé, somrig buffé. Kallt så det skulle vara så enkelt som möjligt.

 

Det känns fortfarande lite overkligt att vi faktiskt är gifta.. Och om jag kommer komma ihåg att jag bytt efternamn nästa gång jag ska skriva under något det är tveksamt ;)

 

Det blev kaffe och tårta såklart och present öppning. Vi fick mycket fint och är jätte nöjda med hela dagen!

 

Är så glad över att vi fick vara i just den lokalen vi var i.. Det blev så fantastiskt fint!

 

Är också så glad över att jag har världens underbaraste familj som ställt upp massor för oss och mina älskade tjejer som hjälp mig så mycket med allt! Älskar er alla så mycket!!

 

 

 

Tårta ska ätas med fingrarna ;) ha ha..

 

 

 

 

 

 

Yepp, han klev mig på fötterna minst 3 gånger.. Dock till hans försvar var det dom gångerna jag försökte leda han stampade på mig ;)

 

 

Emmi Li och söta Agnes

 

 

 

 

 

Är som sagt jätte nöjd med dagen =) Tack alla som gjorde den magisk! Och jätte massa tack för alla fina bilder Vargen Johansson!

 

Nu ska Fru Andreasen krypa ner i sin säng.. Klockan är alldeles för mycket för att sitta här och kolla på fina bröllopsbilder. =)  <3

 


Kommentarer
Postat av: Anmaja

Förstår att det var en magiskt dag!

2011-07-19 @ 13:33:00
URL: http://blogg.omakastengods.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så underbart! Vad fina ni är! Grattis igen :)

2011-07-22 @ 19:12:28
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Så fint! Overkligt kan jag tänka mig :3

2011-07-23 @ 23:22:45
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0