Film för att lindra oro..

 

Sitter här med lapptäcket virrat runt mig i soffan och tänker på min kisse. Jag vill så att han ska bli bra, men sen är det ändå det där om. Det skrämmer mig! Vill inte ens tänka på det.. Vad gör jag om han inte kommer hem.. =( Usch, jag bara gråter. Lilla katt...

 

Försöker tänka på annat, vi vet inget förens i morgon när veterinären ringer. Måste försöka vara positiv..

 

Tittar på en av mina favorit filmer som alltid får mig att skratta. Älskar den! Galenskaparnas ”stinsen brinner”.

 

 

Får alltid låtarna på hjärnan sen och sjunger och skrattar för mig själv =)

 

Sen har jag sett den så många gånger att jag kan den utantill så det är en perfekt film att ha i bakgrunden när man egentligen inte orkar se film men behöver lite sällskap.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anmaja

Hoppas det gått bra med lilla kissen?

A

2011-07-04 @ 18:17:25
URL: http://blogg.omakastengods.se/
Postat av: Anmaja

Hoppas att det har gått bra idag med lilla kissen?



(skrev nyss en kommentar, men det blev så konstigt... nu blir det säkert två.)



Anna

2011-07-04 @ 18:32:05
URL: http://blogg.omakastengods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0