Bröllop, hus, mardrömmar och spänning..

Varit så fint väder nu ett tag och då kommer jag mig inte för att blogga. Ska väl försöka att få ut ett inlägg varje dag i allafall, eller är det överambitiöst det med kanske ;)

 

Saker som hänt:

  • Dagarna rullar på jätte fort och snart är det dags att gifta sig!

  • Både mina och Rasmus bröllopskläder är inhandlade

  • Vi har blivit med hus! Eller ja, vi kommer få hyra ett hus här på ön och det känns både helt fantastiskt underbart och skit läskigt på en gång.

  • Rasmus har äntligen semester!

  • Vattnet är äntligen behagligt att bada i, så ska snart ner till hamnen =)

  • Hjälpt mamma med att lägga in garn på hemsidan

 

Jag är en människa som oroar mig för allting hela tiden och det är väl ingen underbar egenskap precis. Andra människor är väl lyckliga över att få det man verkligen vill.. Jag ville ju flytta! Jag trivs inte i lägenheten och allt detta stök som är här på sommaren med puben precis bredvid. Då borde ju huset vara en enorm lättnad och lycka?! Jo, det är det.. Men ändå så oroar mig för ALLT.. Uppvärmning, pengar, trädgård, katterna, flytten, Rasmus och jobbet osv... I all evighet. Har drömt mardrömmar om flytten och blir så trött på mig själv som inte bara kan andas, ta det lugnt och njuta av det som kommer.

 

Jag menar jag ska gifta mig! Vilket jag också känner panik över.. Inte över valet av man ;) Då jag är hundra procent säker på att Rasmus är min för alltid men allt annat.. Festen, ceremonin, maten..

Massa mardrömmar om detta också.

 

Lugna ner dig kvinna.. ? Om det hade varit så enkelt..

 

Ibland känns det som att oron ska göra så jag går sönder i tusen små bitar och då lär det bli svårt att pussla i hop mig igen.

 

 

Försöker ta dagarna som de kommer men det finns tydligen alltid något att oroa sig för och få ångest för. Blir som sagt galen på mig själv. I dag ska jag bara försöka njuta av solen och se till att de där bleka benen får lite solsken på sig.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack han är otroligt sööt lilla melwin :D hehe

2011-06-29 @ 11:00:40
URL: http://busfridis.blogg.se/
Postat av: Maria Jensen

Ååhh jag är så spänd över hur din klänning ser ut :-) Allt kommer gå jättebra :-) kram

2011-06-29 @ 11:57:23
URL: http://mariajensen.blogg.se/
Postat av: althea

Förstår verkligen all din oro.. Men de kommer ändå inte bli som du tänkt dig, men ändå helt fantastiskt! ^^



Sv; åh, tabasco va ju smart. Ska komma ihåg de om de fastnar för nån ny sladd att massakera. Ju nu låter de just sladdar vara..

2011-06-29 @ 16:49:55
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0