Mardrömmar..

Har drömt mardrömmar nu i två nätter. Vaknar alldeles kallsvettig och rädd. Vet att det är för att jag stressar och oroar mig en massa nu, känns i kroppen.. Men kan inte koppla bort all denna oro.

 

I går natt drömde jag att en människa stormade in mitt under bröllopsceremonin och skrek att Rasmus inte fick gifta sig med en sådan som mig. Sen försvann Rasmus och jag stod där ensam på scenen. Alla nickade och höll med i publiken.. Varför skulle jag förtjäna någon som han?

Usch, vaknade jätte upprörd och fick lov att väcka Rasmus och prata.

 

I natt drömde jag att pappa under bröllopsmiddagen satt i halsen och jag trodde att han skulle dö. Jag grät och hyperventilerade när jag vaknade..

 

Kroppen är stressad.. Och hjärnan är insnöad på bröllopet..


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Tack! Jag ska mysa hela lovet. Det är så himla jobbigt att plugga samtidigt som man är mammaledig tycker jag, men jag vill ju få min lärarexamen någon gång!

2011-06-09 @ 16:23:35
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0