Freaking out a bit..



Känns som om jag inte vet vart jag har mig själv för tillfället. Massa saker som ska och måste göras och där i mitten av måste och krav-karusellen står jag och blundar hårt för att inte bli åksjuk. Känns inte bra alls.. Men ska försöka bita i hop och fokusera på en sak i taget.  Tog en promenad för att lugna ner mig lite, solen skiner och det var skönt ute. Hoppas solen har kommit för att stanna nu.


Uppe på vandringsleden som inte alls är lika fin längre då de börjat gräva en massa till de nya lägenheterna som tydligen ska byggas här.


Ser så tomt och ödsligt ut.
Men ska bli spännande och se om det blir några lägenheter...




Även inne njuter vi av solen.
Nemo <3



Ska ta och städa i ordning lite här hemma sen blir det att öppna böckerna igen och plugga, hoppas komma en bra bit så jag slipper lite av stressen..

Sen kommer Rasmus och han har lovat göra sin fantastiska tomatsoppa =) Det är fredagslyx det.. Allt blir mycket godare när han lagar mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0