"Operation komma i bröllopsklänning utan skohorn"



Hittade klänningen jag ville ha som brudklänning och beställde den i helgen. Lite tidigt kanske, men det var kärlek vid första ögonkastet och priset var bara 499kr =)

 

I dag fick jag hem den!! Den är underbar. Lika fin som på bilden, lite kortare än jag trodde dock. Den kommer bli helt fantastisk. Kan berätta att den är röd och svart ;)

 

Jag kom i klänningen..

MEN, det stora minuset var att jag kan inte andas, sitta eller röra mig i den.. Jag behöver krympa ett par centimeter för att komma i den. =/ Suck..

Men eftersom den är precis som jag ville ha den så ska nu ”Operation komma i Bröllopsklänning utan skohorn” startas. Så nu får jag lägga upp en plan.

 

Men det fixar väl jag?

Har ju April, Maj, Juni, Juli, Augusti och September på mig! Inga problem.

 

Sit-ups är att sträcka sig efter tv-dosan eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Althea

Sv; Kul att du är med i tävlingen =)

Och lycka till med Operation komma i klänningen, haha..

2011-04-04 @ 08:01:52
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Tack! Nej, man tröttnar aldrig på att höra att sitt barn är söt ^^ Jag blir lika glad varje gång någon säger det, jag är ju så stolt över min lilla prinsessa!

2011-04-04 @ 09:50:38
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0