Spotify och stress..

Att man ska stressa upp sig så! Ska ha betyg samtal i dag med läraren i webbdesign kursen som jag läst på distans. Prata i telefon är inte något jag gillar alls.. Kan egentligen fråga vem som helst så kan de säga att det är Rasmus som svarar i telefon här hemma då jag avskyr det.

Men nu är det gjort, vilket är så skönt, var ju fasen helt kallsvettig innan.. Dumt att stressa upp sig så. Han var inte det minsta pratglad, men väldigt trevlig, så samtalet var över på 5 minuter. Godkänd och klar! Yey. Siktade inte på något högre så är jätte nöjd.

Nu måste jag städa här hemma. Nackdelen med katter är att det tar typ två sekunder efter man dammsugit så är det lika hårigt och kattsandigt igen. Men men, utan dem vet jag inte vad jag gjort =) Så vad gör lite katthår i soffan, på golvet, i maten och på kläderna..



Måste sen sätta mig med skolarbete igen, massa prov på onsdag som måste pluggas till. Känner mig stressad hela tiden just nu. Inte kul alls.

Solen skiner idag med i alla fall, JÄTTE härligt! Hoppas våren kommer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0