Lurviga pojkar..

Tittade igenom bilder på hårdisken i går och hittade bilder på mina små pojkar när vi precis hämtat hem dom. Det var inte så mycket med dessa små lurviga pojkar då. Men jag ville då inte ge upp hoppet om dem. Mycket fräs, spott och lirkande med mat så förstod de att jag inte var farlig och med kärlek och tom plånbok efter alla veterinär besök blev de bra igen.



Eftersom de var födda ute så var vi människor ganska läskiga i början även fast de blivit lite hanterade och matade ute, men det tog inte lång tid innan Melvin tog över lägenheten och mig som sina egna. Kungen av lägenheten! =)

 

Nemo däremot tog det lite mer lirkande med. Han är fortfarande en väldigt skygg katt men han älskar sin ”mamma”. Minns när jag skulle fånga upp honom i lådan de sov i när vi precis fångat in dem.. Han fräste, spottade och tog sig igenom handtaget på en bananlåda för att komma bort från mig. Lilla magra röda lurvtuss..



Kommentarer
Postat av: IDA † MUSIK & FOTO

Åh,så söta katter!

2011-05-07 @ 13:18:03
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Vilka fina katter du har!!

2011-05-26 @ 16:34:55
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0