Lägenheten borta, veden i förrådet och annat kul..

Har roat mig med att måla om ett rum till i lägenheten nu ett par dagar men igår ÄNTLIGEN lämnade vi in nycklarna och det känns riktigt skönt! Vill aldrig tillbaka till lägenhet. Kan säga att jag är ganska mör i kroppen.. Måla, bära ved och måla igen.. Spännande par dagar och det är tydligen inga muskler jag brukar använda för har träningsvärk i armarna. Tur man har bästa familjen ever som hjälpt mig med det mesta! Massa kärlek till er!!

 

Känns som tempot varit riktigt högt nu ett par dagar, började hårt i dag med och städade hela huset och torkade golv och hängde upp gardiner osv. Skönt när det är ny städat och fräscht =) I allafall de två sekunderna de får vara just det. Tar inte många sekunder innan katthåret virvlar förbi på golvet igen.

 

 

Mer av denna varan kommer nästa vecka! Så nu kan det bli snö när det vill ;)



I morgon blir det en resa över bron och hälsa på min morbror och familj. Han har lovat hjälpa oss fixa bilen. Kanon och helt underbart då jag inte har det minsta råd att ställa bilen på verkstaden. Så hoppas att han och mannen min kan få bort 2:orna så volvon går igenom besiktningen. Medans männen roar sig med att skruva lite på bilen ska jag leka järnet med Johannes och Agnes hade jag tänkt =) Hoppas på fint väder så man kan vara ute och jaga lite barn ;)

 

Nu ska jag slå mig ner i soffan och titta på när Rasmus och Erik spelar tv-spel. Det är ganska spännande att både lyssna och titta på dem faktiskt, ha ha.. Det låter ganska kul då de inte går som de vill.

 

Men nu slöa! Inte göra något alls!! Yes box..

 

Melvin kan det här med att ta det lugnt..


Kommentarer
Postat av: Fröken Julie

Vad gosig Melvin ser ut :D

2011-10-21 @ 18:10:18
URL: http://frokenjulies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0