Orken är snart lika bortblåst som löven på träden..

 

Väldigt mycket som snurrar i ljusets hastighet inne i huvudet och jag kan inte riktigt reda ut allt detta. Mycket oro, ångest och framtiden känns jobbig för tillfället.

 

Att försöka ta reda på vad du vill med livet är verkligen inte lätt.. Särskilt när en väldigt stor bit av de du vill inte verkar funka alls.

 

Att oroa sig så mycket att man knappt kan andas är inget jag rekommenderar någon. Sluta då? Ja, hade jag vetat hur så hade jag tagit patent på metoden och blivit super rik..


Kommentarer
Postat av: Jane l COCONUT

Helt helt helt underbart med pets <3

spelar du sims mycket? :) Förstod inte på kommentaren... är det själva grundspelet du vill ha eller expansionspacket? :) längtar som fan <3 såg just på mailen också att man får 100 kronor rabatt så långt lagret räcker första dagarna, lycka! <3

2011-10-12 @ 18:36:56
URL: http://coconutwonder.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Men jag tycker verkligen att du ska köpa det, verkar askul! :) nu blir det ju 100 kr rabatt med! :D har du game i närheten?

2011-10-12 @ 21:33:28
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0