Samlade i hop trupperna! Framåt marsch..

I dag har vi städat lägenheten på allvar. Samlade ihop familjen och putsade fönster, torkade ur skåp, diskade kylskåpslådor och jobbade hårt. Så skönt med massa hjälp! Och inte nog med all hjälp efteråt blev vi bjudna på mat, mums! Går fort och är mycket roligare när man är många och kan prata och sjunga samtidigt, eller ja Emmi Li och jag sjöng i alla fall.

 

Tror aldrig spisen i lägenheten fått en konsert inne i sig innan! Högt och falskt ska det va!

 

På tisdag håller vi alla tummarna att hyresvärden lämnat de vita silkeshandskarna och förstoringsglaset hemma så min lägenhet går igenom utan att behöva städa om. Jag tycker vi städat fin fint men de behöver ju inte han tycka.. De flesta som flyttar brukar få städa om här. Vi hade en jäkla tur sist dock när vi flyttade från 2:an. Då blev städningen godkänd med en gång ;) Hoppas på detta nu med.

 

Nu ska jag ignorera röran här hemma i huset, är inte det minsta pepp på att ta tag i den i dag. Ska i stället fixa en kopp te och kravla ner i soffan. Ska fånga in en av de lurviga och bära med mig också ;) De är perfekta värmekuddar.

 

 

 

väre

 


Kommentarer
Postat av: Anmaja

Åh så fina de är!

2011-10-02 @ 08:50:29
URL: http://blogg.omakastengods.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0