Free fallin..

Har så ont i min arm. Det sticker i fingrarna precis som de somnat och axeln gör djävulskt ont i kväll. Varför? Jo, jag var en aning klantig.. Halkade inte, så kan inte skylla på snön. Mer en liten fel beräkning från min sida, hjärnan var nog på standby.

 

Hämtade ved här om kvällen. Allt gick fint där med bärande och så men när vi kom hem.

 

Jag går ut från bilen, har mobilen i vänster handen och lyssnar på musik.. Sjunger med i texten "Hon har ett sätt att flytta höfterna försiktigt där hon går.. om hon var min om hon var jag.." (Jumper) Jag ser vagnen som är fast spänd på bilen. Lyfter på foten, planerar på något vis fel och faller handlöst ner med näsan i snön..

 

Jag räddar mobilen (man måste ju prioritera ;) ha ha) Håller upp den så den inte hamnar i snön.. Så tar i mot hela min tyngd med höger handen.. Aj..

Rasmus ser förskräckt på men lugnar ner sig då jag spottar ut snön ur munnen och skrattar hysteriskt över de faktum att jag ligger i snön med mobilen över huvudet som nu spelar: And I´m free, free fallin, free fallin..

 

Hur stor är chansen att det händer liksom? Här flyger jag med huvudet förre ner i snön och det jag hör är  I´m freee.. Freee.. fallin..

 

Just nu är det inte lika kul dock. Armen bråkar verkligen i dag. Gillade inte alls att ta hela min tyngd i fallet. Aj aj aj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0