Meningslöst pladder..

Ligger i min soffa med datorn på magen och en tjock katt på fötterna. Inte det bästa sättet att skriva på kanske men det funkar.

 

Snöat en massa i dag, fått ganska mycket snö och mer kommer! Det har inte slutat än. Tycker det är härligt med vinter bara man slipper köra bil när det är som värst..

 

Bilden är tagen runt 4-tiden i dag.


Är så vansinnigt rastlös.. Rasmus jobbar kväll så jag är ensam. Har ingen aning om vad jag ska hitta på och att ligga här i min soffa och tänka är inget kul alternativ. Alldeles för mycket som snurrar där uppe i huvudet för att det skulle gå bra. Men allt löser sig väl så småningom.

 

I morgon ska vi ge oss ut och handla. Ekar tomt i kylskåpet. Ska även till Rasmus glädje hämta ut paket på posten. Han kommer vara en lycklig man denna helgen, ha ha.. (dator-delar).

 

 

Får väl försöka rycka upp mig nu och hitta på något att göra.. Disken behöver ju diskas det är ju ett fantastiskt spännande och roligt alternativ till sysselsättning.


Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

tycker du? Tack så mkt! va glad jag blir :}

tack tack!

2012-02-03 @ 03:07:28
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0