Sömn AB

Att somna på soffan vid 16.00 i dag med en katt på magen, kanske var en bra ide då men det straffar sig ganska bra nu.. Somnade stenhårt och vaknade inte förens kl. 20.00. FYRA hela timmar! Hur ska jag kunna sova nu i natt? Får väl skylla mig själv dock. Tur jag har mina lurviga små pojkar som sällskap.

 

Rasmus ramlade i säng så fort han kom hem från jobbet så jag får väl försöka underhålla mig själv med något en stund och hoppas på att lite trötthet ska komma krypande, helst springande och knocka mig.. Kanske kan roa mig med att måla naglarna i brist på annat att göra. (Ignorerar det faktum att disken behöver diskas + att om jag målar naglarna nu kan jag ju inte diska.. Win! ;) ha ha.)



Nemo i lektunneln 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0