Blah, blah, blah.. =)

 

Har inte mått särskilt bra ett par dagar och genast blir man så mycket efter med allting. Den här helgen kommer bli stenhårt plugg för att komma ifatt igen.. Bara den där migrän liknande huvudvärken håller sig borta, svårt att koncentrera sig på text när det blixtrar i huvudet.

 

Men idag har det varit lite bättre så hoppas på att kunna ta tag i allt som behövs göras i morgon.

 

I dag kom förresten inbjudningskorten till bröllopet som jag skickat efter! Iiihh!!

Ska bli massa spännande och se om vi lyckas med hela den här bröllops-grejen ;) Tur vi har en massa underbar hjälp!! Är ganska nervös inför en massa grejer som har med bröllops karusellen att göra.. Men det ordnar sig förhoppningsvis. Det brukar ju göra detta. Säkerligen är många av mina oros moment ganska fåniga med.. Är ju en expert på det där att oroa mig.

 

Tur jag har min Rasmus, tålmodigare, snällare och underbarare pojkvän får man leta efter länge. Han står ut med mina nojjor, konstigheter och påhitt. Jag vet till 110% att han är den jag vill vara med resten av livet. Bara när jag sitter här och ska försöka skriva om varför det är så blir jag så där fånigt glad över att han är min, bara min.. Suget i magen finns där fortfarande och när jag tänker på hans fina ögon och alla fräknar så kan jag inte sluta le.. Känner mig nu som om jag vore 14 och skrev om min första kärlek i dagboken ha ha.. =)

 

 

Han fyller snart år med.. Funderar lite på roliga presenter. Han har redan fått sin ”stora” present. Mamma, pappa och jag la i hop till en ny cykel till honom då ”gnissel och pang” som vår förra cykel hette inte ville mer. Men blir nog en liten present till på hans födelsedag bara för att + glasstårta..

 

Nehäpp, istället för att sitta här och svamla ska jag nog ta tag i lite städning innan sängen så vi slipper detta i morgon.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0