Bara så stökigt..

Bara massa stök..

 

Just nu känns inget ”hemma” lika stökigt i huset som i lägenheten och vi vet inte riktigt när och hur vi ska flytta in på riktigt. Målandet är vi nog ganska så klara med. Det är sovrummet som ska ha tapeter men vi har inte hittat dem vi vill ha än. Så ja, det känns stökigt och en aning nervöst just nu då jag inte riktigt vet vart jag bor.

 

I dag koncentrerar jag mig på att få lägenheten ren.. Fy fan vad katthår det blir när man inte dammsuger VARJE dag. Har ju mest varit i huset ett par dar och fixat så lägenheten har fått vara stökig. Men ska vi bo här till på fredag eller vad vi nu kommer fram till så måste något göras snart innan vi får vada upp till knäna i katthår.. Att djuren ens har hår kvar på kroppen är helt otroligt..

 

Katterna tycker inte det är kul heller, de är väldigt lättskrämda och undrar verkligen vad vi gör.. Något är knasigt det är tydligt. Deras möbler och saker försvinner och ”mamma” är knappt hemma. Jobbigt för liten katt också det här med att flytta. Är mest nojjig för min älskade lilla skyggis hur han ska ta det. Men förhoppningsvis kommer det gå fin fint.

 

Ska väl fortsätta städa.. yey!


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-08-08 @ 11:01:50
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

Ett gammalt Johan Palm fan? Dags att återvända i så fall? För här har du en hel blogg om honom, ny bland annat ;)



http://ThePalmzzz.blogg.se



Eller om du hellre vill besöka vimmelhimmel bloggen går det alltid lika bra.

2011-08-08 @ 11:01:56
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0