Dagen så här långt

Jag ÄLSKAR att jag bara kan ge mig ut i trädgården barfota och plocka blommor till soffbordet!



Har hunnit med en del redan men är inte riktigt klar än ;)

 

Tvätten är ute på linan efter många om och men.. Men nu hänger den där! Disken som nästan var upp till taket är borta. Sängkläderna är bytta, allt är i ordning plockat och jag har maten på G nu när jag skriver. Ska bara ta och dammsuga och fixa till badrummet sen är jag nöjd för idag. Ja.. Måste ha in tvätten sen med dock.

 

Ruu träffade på grannens röda katt Findus igår.. Inte så populärt. Ruu fick gömma sig i busken.

 

Har även fixat två till nätfönster idag så det blir lite genomdrag i huset. Fixade också att häfta mig själv i pekfingret. Kan säga att det gjorde inte så ont att få den i fingret men att få ut den var värre.. Ischa.

 

 

 

 

 

 

Vet inte om jag är någe-vidare hemmafru material ;)

 

 

Men lyckades tillslut ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0