Försöker väcka virka/sticka-generna till liv =)

Blev trött på att virka mormors rutor igår så tänkte googla lite och se om jag kunde lista ut mönster till amigurumi figurer eller något annat kul virkat.

 

Herre gud säger jag bara!! ”Recepten” på figurer man kan virka är ju på grekiska! Fattar inget alls och kände mig korkad.

 

Men så hittade jag en ”ritning” ha ha, med streck och prickar.. (underbar på att förklara jag vet, men ni som är insatta i virk-världen kanske vet ) Men ialla fall, denna ritning jag hittade blev till denna lilla duk:

 

 

 

Blev kanske inte den vackraste duken i världen men jag är då stolt över min lilla virkning!

 

 



Kommentarer
Postat av: Vargen

Emma är duktig :D

2011-08-08 @ 14:45:26
Postat av: william

hah coolt:D

duktig du är:D



SV; haha oki;D

typ samma här;D

2011-08-09 @ 10:47:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0