Livet på landet..

Jag är överlycklig över solen som skiner och tvättar MASSA tvätt.. Hänger ut mina täcken på vädring och njuter av att kunna detta.

 

Problem 1: Jag har inte knutit fast tvättlinan ordentligt så när jag tittar ut ligger all tvätt på marken.. Hell yea! Måste då ut och rädda tvätten och svag som jag är orkar jag inte dra linan så spänd som jag vill med tvätten på så jag måste plocka ner en jäkla massa.. När jag väl fått allt som jag vill och sitter i gräset med Ruu i famnen och kollar på min victory.. VAD HÄNDER DÅ? Jooo..

 

Problem 2:

I den bra världen som inte hatar mig hade traktorn som kom haft en tunna med väldoftande blomdoft med sig men detta är inte den bra världen så.. ARRRGHHHH!!!!


Får väl hänga den jävla tvätten inomhus istället då.

Hell yeah! Löste sig juh! Tvätten får stanna inne och jag inser att jag bor faktisk på världens bästa ställe! =) Han skulle bara hämta något i ladan och så försvann traktorn igen. Fräscha kläder torkade i solen! Emma är överlycklig!!


Kommentarer
Postat av: william

härligt när sånt händer;D älskar att bo på landet;DXD



SV; aa skolan är väldigt roligt;D för står om du saknar det;D

2011-08-23 @ 16:51:10
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0