Blodprovet idag..

Jag överlevde dagens läkarbesök, känns lite små fånigt nu efteråt att man är så rädd för det. Det gick ganska snabbt och smärtfritt, ända minuset var att hon inte hittade rätt och fick sticka ett par gånger.

SÅ ingen av svimmad Emma i en hörna här inte ;) Det får vi ta nästa gång. ha ha.. Stackars sjuksköterska. Lär dock vara precis lika nervös och kallsvettig på måndag.. Isch för nålar..

Min syster och jag gick sedan en runda på stan och kollade lite efter kläder till 80-tals festen en vän ska ha nu i slutet av februari. Hittade faktiskt lite fynd. Ska bli riktigt kul att se hur alla spökar ut sig sen. Jag kommer blända folket i neon rosa och turkosa kläder!

Mamma har stickat fina benvärmare som kommer passa fin fint i hop med mina kläder. Ha ha, kommer bli jätte kul..

Bilden är egenhändigt snodd från kära mors blogg. Länk till den finns bland mina länkar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0