Efternamn..

I dag ramlade det in ett mail från henne som ska viga oss. Nu börjar allt kännas mycket mer verkligt! Restaurangen är bokad, vigselförättare är vald och bokad. Nu är det på allvar! Känns så spännande och nervöst. Mycket som ska stämma nu så allt blir som vi vill men det är ju så många månader kvar så det borde ordna sig tycker jag =)


Har idag på skoj försökt skriva min nya namnteckning, eller ja den namnteckning jag ska ha efter bröllopet. Fånigt kanske.. Men fasen vad svårt det skulle vara att få Andreasen snyggt efter mitt namn. Blir ingen snygg namnteckning här inte.. Ser mest ut som en femåring försökt sig på skrivstil. Tjuvkika på hur Älskling skriver är ingen ide heller då han skriver som en kråka ;) Sorry darling.. Men det är sant. Men men, namnteckningar behöver ju inte ens gå att tyda så några krumeluxer funkar nog det med..




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! :)jag bloggade jättemycket om bröllop innan vi gifte oss och det kommer en del nu med. Så du kommer garanterat hitta massa bröllopsideér där :)

Om ni som vi är lite knäppa så kommer du säkert hitta massor du gillar. Haha :)

2011-02-20 @ 22:07:32
URL: http://lillabrollopsmonstret.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack va gulligt sagt, ja men de är ju de som är kul att de som någon annan bara vill bli av med blir min glädje. Men mina luckor grämer mig :/

2011-02-21 @ 18:32:00
URL: http://frokenfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0