Mys-Torsdag

Mysig dag idag, Benke och Syster var här och vi har ätit gott, sett på tv och färgat systers hår. Behövde en dag med bara mys =) Samla lite kraft.

 

Det blev rött och jätte fint =)

 

 

I morgon blir det att åka och handla, alla skåpen här hemma ekar tomt. Ska bli skönt att få fylla på igen. Sen HELG, ska bli skönt att bara umgås med Rasmus och inte göra något alls.

 

Nästa vecka blir att skärpa till sig och försöka ta tag i både skolan och träningen igen, måste börja röra på mig igen, så man ser bra ut i bröllopsklänningen i oktober =). Sen nästa helg är det dags för 80-tals festen =) Ska bli kul. Måste bara hitta sista delarna till out fiten jag tänkt ha på mig.

 

Nu ska jag se ett avsnitt till av den mycket skumma serien Misfits innan det är dags att krypa i säng.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Hittade din blogg efter inlägget du gjorde nyss på ifokus, såg det av en slump då jag inte längre är medlem där.(mitt nick var Yarrow) Så jag bestämde mig för att skriva till dig via din blogg i stället.

Ni är i alla fall inte de enda som har samma problem, hoppas det hela känns lite bättre nu!

Dina katter är förövrigt ursöta! :)

Ha en bra helg!

2011-02-18 @ 16:53:25
URL: http://lillabrollopsmonstret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0