Sömn, vart är du?

Sitter här i min svarta (läs håriga) soffa och försöker få huvudet att inse att klockan är mycket och att man borde vara trött nu.. Men nej, då. Bara jätte rastlös och uttråkad. Har roat mig med att titta på katterna som springer som idioter fram och tillbaka i frigolit bitarna jag slängde på golvet åt dem. =) Att så lite kan roa så länge.



På bilden: Lugnet före stormen.. Och kanske en förklaring på varför soffan ser ut som den gör ;)

 

 

Har i allafall fått lite gjort i dag. Webbdesign uppgiften är i stor sett klar och även rättskunskapen. Känns skönt, nu är det bara provet vecka 10 som ska göras med.. ischa.

 

 

Rasmus VÄGRAR alltid le på bilder.. Jag försöker hjälpa till men ja, det blev väl inte den vackraste bilden precis. <3

Han sa i går att han ville sätta en reklamationslapp på mig och stoppa ner mig i mor och fars brevinkast.. Men tji fick han för de har inget sådant. Ha ha.. Så han får behålla mig en stund till.

 

På lördag är det dags för 80-tals fest. Min outfit är klar. Men vad Rasmus ska ha på sig är fortfarande inte helt klart. Funderar på att ta en titt på kupan i morgon. Kanske kan överraska honom med sexiga rosa mjukis byxor eller något när han kommer hem ;) Han hade blivit super söt i det tror jag. Och eftersom han är färgblind så behöver han ju inte veta att de är rosa.. *evil plans*

Jag är faktiskt en riktigt underbar flickvän.. =) Promise..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0