Vill måla, pyssla och få fint..

Vill göra om en massa här hemma i lägenheten. Vi har redan fixat i ordning sovrum och lilla rummet. Då vår hyresvärd hellre skulle bli överkörd av en buss fem gånger än att renovera här så tänker vi göra det själva.

 

Har hittat fina tapeter på Rusta som jag funderar på till vardagsrummet som en fondvägg, sen måla resten vitt. Tror det får bli ett projekt till semestern i sommar. Skulle vilja måla hallen vit också då den är i en oidentifierbar färg.. Sen är planen att skaffa lite nya vardagsrums möbler då och då när vi har råd. Kommer bli jätte fint i slutändan sen =) Helst av allt hade jag velat ha eget hus men det ser inte ut som det kommer hända på flera år så vi har bestämt oss för att se till att lägenheten blir precis så vi vill ha den.

 

Har ett par alternativ på tapeter, vad tycker ni? Hyresvärden kommer inte gilla någon men ärligt talat bryr jag mig inte =) Det går alltid att rolla över dem i vitt när vi flyttar hur sorgligt det än skulle vara..

 

 

 

Sen en som jag kanske inte vågar mig på men jag tycker mycket om den:

 

Alla tapeterna finns på Rusta.

Sen ska vi bara våga oss på en fondvägg =) Vi får se hur det blir.. Kul är det att planera lite i allafall.

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag gillar första eller andra bäst, en av dem skulle jag kunna tänka mig också.

2011-02-11 @ 07:52:51
URL: http://mimmissticksida.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag gillar den första, tror den kan bli fin om i blocker upp en av färgerna i den och måler med

2011-02-14 @ 10:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0