Förkyld och gnällig...

Näsan är täppt och halsen kliar och gör ont. Hade lite feber igår men den försvann fort vilket är skönt men är ändå så där feber-trött idag. Ischa..

 

Har pysslat med att göra en ny header, skickat in bilder till framkallning och tvättat massa tvätt idag. Ska försöka ta ett ryck till och städa i ordning lite med. Kanske packa ner något mer i de fina banankartongerna som pryder hela min hall. =) Läääängtar som en tok till september! Vill flytta nu med en gång.

 

Jobbar på med min filt med.. Allt som allt har jag virkat upp 6 garnnystan. Får se hur stor den blir eller om jag ska beställa mer. Skönt att ha sin garnleverantör så nära ;) www.mimmisgarn.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0