Orolig över vår lilla Ewan.. =(

Ewan är på djursjukhuset och jag är så orolig så jag tror jag ska gå sönder. Ögonen svider efter alla tårar och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv.

 

Det är inte bara katter, de är familjemedlemmar..

 

Älskade lilla vännen, bli bra.. Hoppas och ber om bra nyheter från veterinären i morgon.

 

 

Han kunde inte använda tassarna ordentligt och han andades så tungt.. Han röntgades och veterinären tror att han fått ett slag mot huvudet eller att det kanske är en hjärnblödning.. Han ska medicineras i natt för att se om svullnaden i huvudet kan lägga sig.

 

 

 

Jag räknar Ewan lika mycket som min som mina katter som bor här hos mig i lägenheten. Ewan är familjens katt och han är verkligen helt underbar. Kelig, mysig och älskar höga höjder!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: althea

Sv; Aaw tack ^^



Hoppas kissen klarar sig igenom de och mår bättre snart..

2011-07-04 @ 14:58:04
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh plutten då :( Hoppas allt blir bra med honom!



Kram!

2011-07-05 @ 14:38:53
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0