Bröllops nojja..

Naturfärger.

 

Grönt, brunt och guld kommer färgtemat på bröllopet vara. Kommer bli så fint. Får låna jätte vackra dukar av en vän med restaurang, kommer duka med mycket blommor och grönt utifrån och har köpt dekorationer i matchande färger. Känns jätte nervöst och spännande.. Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen när jag tänker på att det inte är så långt kvar.. Undra hur jag kommer vara veckan innan, herregud.. Hoppas någon får något vettigt ur mig.

 

Ska ge mig ut på tårt-jakt med, ska runt och prata lite med bagerierna här runt och se vad de har att erbjuda. Kommer inte bli LCHF tårta utan kommer unna mig vanlig tårta på bröllopet. Eftersom vi har ganska snål-budget får den ju inte kosta så jätte mycket heller.. Vi (läs min mor och sambo, då jag är värdelös i köket) har funderat på att göra tårtan själv men vi får väl se hur det blir tillslut.

 

Känns som det är tusen saker som måste fixas och jag har noll koll.. Tur det är ca. En vecka och en månad kvar innan det smäller.

 

Har också fått inse att klänningen jag budade hem på tradera som jag ville krympa i inte kommer passa.. Så en ny klänning måste det bli. Det är väl så när man köper kläder på det viset, man kan inte byta storlek. Lärt mig något har jag gjort i alla fall =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0