Räkor, vitlöksbröd och mys..

Har spenderat kvällen tillsammans med mor, far, syster, bror och alla det lurviga som också bor där =). Rasmus jobbar kväll denna veckan så jag ville inte vara själv, då blev det en tripp hem till the familja istället. Vi bor väldigt nära varandra och det är skönt, man behöver aldrig känna sig ensam. Tar ca. 15 minuter att gå.

Det blev räkor och vitlöksbröd som fredagsmys där! Massa gott.. Rasmus är inte förtjust i räkor så det blir aldrig att jag köper det själv så då är det extra gott att bli bjuden på det ibland =)



Kelade en massa med älskade Bosse med. Min första "egna" katt. Han ville dock inte följa med mig när vi flyttade ihop Rasmus och jag.. Han trivdes inte som innekatt i lägenhet så han fick stanna hos mor och far. Men jag kommer ju ofta och kramar på honom så han är fortfarande min, han bor bara inte hos mig =)

Ska snart ta och hämta Rasmus så han slipper gå hem i slasket.. Sen hoppas jag på att få krypa ihop i soffan med honom och se på nått avsnitt Chuck innan sängen kallar.

Trodde inte serien Chuck skulle vara så bra som den var men den är absolut värd att se! =) Han får regeringens hemliga data nedladdad i hjärnan och blir helt plötsligt en ofrivillig spion som måste jobba i hop med en CIA agent och en NSA agent.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0