Solsken och blommor =)

Idag har varit en mycket bra dag trots prov på morgonen som gick sådär bra.. Men resten har varit underbart!

Vi gick ner till stan efter provet och syndade med god glass! <3




Vi strosade runt lite och kollade på skor, kläder och lite annat kul. Härligt att bara gå omkring i solen och slippa tänka på massa annat som man egentligen borde göra. Jag shoppade mig ett par nya vår skor och syster hittade både skor och ny leksak (mobil) hennes har varit bråkig en stund så nu blev det en ny. Den verkar jätte häftig alldeles för avancerad för mig dock.. Men ska låna och leka med den sen ;)



Inte nog med att dagen i stan var perfekt.. När jag kommer hem så har Rasmus hunnit städa hela lägenheten, fixat igång tvättmaskinen och köpt en fin bukett blommor till mig. MAN BLIR SÅÅ GLAD!! <3


<3



Nu eftersom inget behövs göras här hemma ska jag begrava näsa i lite företagsekonomi böcker och hoppas på att jag kan komma så långt med uppgifterna att jag kan ta provet i morgon. Sen ska jag krypa ner i ett varmt bad och bara njuta av att dagen varit perfekt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0