Solsken och lagar..

Solen skiner, det är varmt på min balkong och jag måste sitta med rättskunskapen inför provet i morgon. Helst hade jag velat ge mig ut på en lång promenad i solen istället.. Men nu får balkongen och böckerna duga, sol får jag ju i alla fall.



Är ganska så orolig över provet i morgon men det är jag inför alla prov.. Vill bara ha allt klart nu så man kan njuta av våren och komma fram till vad man ska hitta på efter sommaren. Vilket jag egentligen inte vill tänka på alls, Arbetsförmedlingen är inte det roligaste stället att ha med att göra. Men hoppas på att de jobbansökan jag redan slängt i väg ska ge något så jag slipper gå till AF överhuvudtaget.

 

Nu får jag väl fortsätta läsa i solen tillsammans med mina lurviga hjälpredor. Skönt jag har dem, förstår inte hur folk som är utan lurvig assistans får något gjort överhuvudtaget! ;)

 

Hughs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0