Tv-kändis crusch.. =)

Såg första avsnittet av Tillbaka till Aidensfield i dag. Nostalgi! Gud vad jag älskade den serien. Spelade in på vhs när jag var i skolan.. Den gick ju på "pensionärs-tv tid" så det var bara när man hade en ledig dag eller var sjuk man kunde se den på rätt tid.

 

Jag blev förälskade i England och 60-talet genom denna serie. Jag minns att jag bestämde att jag skulle ha en pojkvän som såg precis ut som Phill i serien. Han skulle vara lång, rödhårig och ha massa fräknar. Gärna det där krulliga håret också.

 

Har en massa bilder och texter om detta i mina gamla dagböcker..

 

Phill, Nick, Alf och Oscar

 

Lite läskigt är det då allt att min Rasmus är både lång, har rött hår och massa fräknar.. EN plan från min sida? ;)

 

Ha ha nej.. Jag hade ingen aning om att han var rödhårig eller hade fräknar när vi började prata med varandra på nätet. Det var bara en trevlig bonus sen när vi väl såg varandra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0