Det bästa som finns..

En lurvig kattmage <3
Det är kärlek det...







Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Gos :)



Det här med hur man "ska" äta är ganska intressant och jag vet att LCHF fungerar för många, dock är jag väldigt intresserad av att se hur HF (i LCHF) har för långsiktiga 'biverkningar'. Mycket fett och sånt kan ju lägga sig i artärerna eller runt de inre organen och det finns ju inga studier på hur det blir när man ätit LCHF säg hela livet. Det ska bli spännande att se, kanske är det inga problem! :)



Dock tror jag på tallriksmodellen och jag mår bra av den. Lite av allt, men med måtta förstås. Men alla tycker ju olika!



Fast! Själv grejen tycker jag är, oavsett hur man äter, är att om det kommer fram ett litet barn och säger "Mamma, snälla kan jag få ett äpple?" och man då nekar barnet en frukt - då har det gått för långt. Tycker jag. Barn är väl ändå barn och barn äter inte alltid perfekt, det hör liksom till ^_^ Och äpplen och annan frukt hör verkligen barndommen till, tycker jag :)

2011-11-05 @ 07:16:40
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, vad rolig du är :) Äsch, alla behöver väl inte vara med i mensa heller! Man är bäst i världen ändå :)

2011-11-13 @ 12:29:04
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0