Fortsätter julmyset här hemma ;)

 

 

Tittat på mupparnas julsaga, älskar alla versioner av Dickens Julsaga, och nu ser jag på Mysteriet på Greveholm. Det jag saknar är dock glögg och mammas pepparkakor. Åh, vill baka pepparkakor och äta deg! Tror aldrig jag kommer bli vuxen när det gäller julen..

 

 

I morgon ska jag roa mig med att bära in ved till pannrummet och om vädret är fint gå en långrunda. Hade velat baka lite med men har inget hemma alls så det får nog vänta tills nästa vecka. Ska storhandla på fredag eller lördag så får sätta mig ner och se vad som kan behövas till lite julinspirerat bak.

 

Ett tips! Dessa julkort + andra fina, även handgjorda finns att köpa här: http://ronnebyshittekatter.se/2011/11/14/3558/

Alla pengar går till att hjälpa hemlösa katter! Min älskade Sigge kommer från Ronneby och han hade inte levt idag om det inte varit för dessa människor som jobbar så hårt för att katterna ska ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Nadine

Så söta katterna är! :D

Katthemmen är fantastiska!

2011-11-21 @ 23:58:30
URL: http://nadvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0