Älskade bilen Ful-Åke

Besiktning av Ful-Åke (bilen) i morgon. Inte det minsta roligt.. Jag har seriöst gråten i halsen när de bankar och slår för kung och fosterland, de anstränger sig ju till det yttersta för att hitta något som är fel.

 

Min bil har gått igenom 3 år i rad med blanka papper! Ska ju inte klaga på honom precis. Men i år vet jag inte.. Tror inte det blir blankt, blir nog en två:a eller två. =/ No fun..

 

Hoppas bara det inte är något stort fel, så min händige man kan fixa själv. Har andra saker vi vill lägga pengar på än verkstad och bil. Men men, inte ta ut olycka i förtid eller hur man nu säger..

 

Håll tummarna för Ful-Åke i morgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0