Har idag roat mig kungligt..

Lägenhetsbesiktning nästa vecka. Inte det minsta pepp på detta! Brukar vara riktigt griniga och påpeka minsta lilla. Men som lägenheten såg ut när vi flyttade in borde de bara hålla tyst tycker jag. Den behöver verkligen renoveras. Tror inte de fixat till den sen 1850-talet. =/

 

Vi har dock under vår tid som hyresgäster målat om sovrummet, tapetserat om datarummet och nu innan vi lämnar över den har vi målat vardagsrummet (katterna hade misshandlat tapeten där så vi hade inget val). Så tycker de ska vara glada! Vi har fixat och fräschat till 3 rum.

 

Har roat mig med att måla omgång två idag, men tycker det blir randig =( Hoppas det ser bättre ut när jag kommer nästa gång och färgen torkat ordentligt.

 

 

Vill bara bli av med lägenheten nu så man slipper bekymra sig för den. Har massa annat kul att oroa mig för istället ;) För sluta oroa sig går ju inte.. Jag borde ha med det i mitt CV, expert i att oroa sig för allt och inget!


Kommentarer
Postat av: Fröken Julie

sv: Hihi tack! :)

Vad kul att du gillar bloggens utseende!

2011-09-21 @ 15:39:42
URL: http://frokenjulies.blogspot.com
Postat av: Evve

Sv: hihi Tack :) Jag är svag för min katt, hehe xP

2011-09-21 @ 15:57:40
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0