*lång ramsa svordomar*

Trött, irriterad och sur..

 

Lägenhetsbesiktningen gick inte bra. Grinigaste människan på jordklotet, självklart kom och skulle kolla.. Vi kan tydligen inte putsa fönster och tapetsera var vi helt värdelösa på och om du står här och tittar i den här vinkeln ser du då att det är en fläck där? Ja.. om jag kisar lite kanske.

 

=( Vill bara gråta.

 

Vill skriva en lång ramsa med svordomar men jag tror inte jag kan så många ändå så vi hoppar det.

 

Det som stör mig allra mest är att människan som kom på för-besiktningen (det var någon månad sen) och påpekade saker som vi skulle göra i ordning.. Hon sa att rummet med tapeten var helt okej!! Men nu 3 dagar innan nyckeln ska lämnas in då säger näste man att det är jätte fult och inte alls bra gjort.. Vi hade gjort något åt detta om första besiktnings människan sagt att det behövdes! Men det gjorde hon inte.. Arg, arg, arg.. Så vad ska denna frun pyssla med de närmsta dagarna då? Jo, måla om! Sa jag att jag var irriterad!! Sen att lägenheten lätt inte blivit renoverad sen 1800-talet det spelar ingen roll tydligen..

 

Vill bara bli av med sunkhålan till lägenhet nu.

 

Hoppas nästa hyresgäst gillar vitt.. Det kommer bli vitt i nästan vart enda jäkla rum för det är den färgen jag har.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack ska du ha !!! sötiskatter :D älskar katter !



http://accordcase.com/picture.asp?p=images/guitar_r/8_3d_saf_450.jpg

2011-09-27 @ 22:42:44
URL: http://www.aglepta.blogspot.com
Postat av: Anonym

OPj råkade länka ett gitarr case x)))...D.S

2011-09-27 @ 22:43:39
Postat av: althea

Nä fy va trist!

Om vår fastighetsskötare klagar på skicket av lägenheten den dag vi flyttar ut så kan han ta sig i röven samtidigt som jag informerar om de dåliga skicket stället var i när vi flyttade in och alla gånger han själv missköts sig..

2011-10-03 @ 14:20:42
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0