Måste se!

Ska tvinga mannen min att bjuda mig på bio som födelsedagsfirande =) Och jag vet precis vad jag vill se!

Älskar böckerna och har sett de flesta filmerna.. Till och med tecknad version ;)

När vi var små lekte vi musketörerna i mormor och morfars trädgård. Vi hade sett disney versionen och älskade den! Vi kunde vart enda replik och spelade upp filmen med oss själva som skådespelare minst 100 gånger om dagen! Jag var alltid D'Artagnan.. Petra var Aramis, Anna var Porthos och Linda Athos.. Emmili och Annika var drottningen och Constance + alltid alla andra.

 

Det är MYCKET minnen som förknippas med denna film. Ser det stora trädet i mormor och morfars trädgård tydligt framför mig där vi satt och lekte scenen när de dricker på krogen, minns att vi hade färgglada plast glas med saft och jag kan minnas precis hur vardagsrummet ser ut i deras hus i Eketorp där vi såg filmen om och om igen. Att inte mormor och morfar blev trötta på oss.. Vi var galna i den.


Kommentarer
Postat av: frida

sv: okej! Låter tipptopp!:D

Hur gick det igår?? :D Med kastreringen.

2011-09-23 @ 08:39:45
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: william

äslakr disneys version:D så bra film.D



SV; naw tackar så mycket:DDD

Vad tycker du om mina Höst Modellbilder som jag tog på min vän Louise:D?

2011-09-23 @ 22:54:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

åhh vill också se :)

2011-09-24 @ 20:11:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0